Najczęściej zadawane pytania
- Czy mogę zamówić próbkę tapety?
W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z fakturą lub kolorem wzoru, zachęcamy do zamawiania próbek naszych tapet. Próbka tapety o wymiarze 48 cm x 40 cm to koszt 50 PLN wraz z przesyłką. Próbkę tapety można zamówić przez stronę sklepu dodając ją do koszyka lub drogą mailową, wystarczy napisać do nas na adres biuro@king-wall.pl
Na życzenie Klienta – obszar tapety, który ma znajdować się na próbce.
Termin realizacji do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania 100% wpłaty.
- Co jeżeli mam niestandardowe wymiary ściany?
Wzory naszych tapet standardowo przygotowane są pod maksymalny wymiar 500x300 cm. Jeżeli chcesz zamówić tapetę dla ściany, która ma niestandardowe wymiary i których nie uwzględnia kalkulator w naszym sklepie (np. skosy, wysokość większa niż 300 cm, szerokość większa niż 500 cm) prosimy o przysłanie wszystkich wymiarów na nasz adres mailowy biuro@king-wall.pl – nasz dział graficzny postara się odpowiednio dopasować/zmodyfikować wzór pod indywidualne wymiary Państwa ściany oraz przygotuje wycenę tapety. Usługa dopasowania do niestandardowego wymiaru jest bezpłatna.
- Dostępne kolory wzorów nie pasują do mojego wnętrza - czy mogę zmienić odcień tapety?
Tak, jeżeli zależy Państwu na modyfikacji koloru i dopasowaniu go do własnej aranżacji prosimy o kontakt mailowy biuro@king-wall.pl
Usługa zmiany odcienia tapety jest bezpłatna.
- Jakie struktury materiałów mam do wyboru?
Każdy z naszych wzorów tapet ma odgórnie przypisaną strukturę na której, według nas, prezentuje się on najlepiej. Oczywiście, przysługuje Ci wybór innego materiału z materiałów dostępnych w naszym sklepie. Jeżeli chcą Państwo wybrać do zadruku inny materiał, niż ten odgórnie narzucony, bardzo prosimy przy składaniu zamówienia poinformować nas o tym. Jeżeli informacja o zmianie materiału nie pojawi się przed sfinalizowaniem zamówienia (opłaceniem i zaksięgowaniem wpłaty) zamówiony wzór tapety zostanie wydrukowany na materiale przypisanym do niego.
Spośród materiałów możesz wybrać winyl na flizelinie o strukturach:
– betonu
– deliktanych prążków (strap)
– płótna
- mozaiki
- Czy fototapety King Wall Gallery są wodoodporne?
Nasze tapety nie są wodoodporne i nie nadają się do aplikacji w strefach mokrych bez dodatkowego uszlachetnienia. Jeżeli chcą Państwo dowiedzieć się więcej o sposobach zabezpieczenia tapety do stref mokrych prosimy o kontakt mailowy biuro@king-wall.pl
- Jaki jest oczekiwania na próbkę?
Czas realizacji dla próbki tapety to maksymalnie 5 dni roboczych liczony od momentu zaksięgowania 100% wpłaty na naszym koncie bankowym.
- Jakie są szerokości brytów/pasów tapety?
Nasze tapety sprzedajemy w brytach o szerokości 100 cm.
Maksymalna szerokość bryty jaką możemy zadrukować to 104 cm.
- Czy mogę skonsultować z kimś wybór tapety?
Tak, nasz team King Wall z chęcią pomoże Państwu dobrać tapetę do wnętrza i odpowie na wszelkie pytania związane z zakupem i aplikacją tapety. Prosimy o kontakt pod adresem biuro@king-wall.pl
- Jakie są formy dostawy produktu?
Są dwa możliwe sposoby odbioru zakupionej tapety:
– odbiór osobisty w siedzibie naszej firmy, w godzinach pracy (9.00-16.00) pod adresem
ul. Sportowa 36, 32-050 Kopanka. Bardzo prosimy o informację o osobistym odbiorze przed opłaceniem zamówienia.
– Przesyłka kurierska
Nie wysyłamy za pobraniem
- Czy mogę zapłacić gotówką przy odbiorze?
Nie ma możliwości płacenia gotówką przy odbiorze. Zamówienie jest realizowane dopiero po opłaceniu 100% kwoty przelewem bankowym.
- Czy mogę zwrócić tapetę?
Sklep internetowy king-wall.pl posiada w swojej ofercie tylko produkty na indywidualne zamówienie, dlatego zwroty nie przysługują. Prosimy o przemyślane zakupy.
- Czy jest możliwa wysyłka za granicę?
Tak, wysyłka za granicę jest możliwa – o wycenę kosztu dostawy należy pytać pisząc do nas na adres biuro@king-wall.pl. Koszt dostawy do każdego Państwa jest inny.
- Jaki klej wybrać do montażu tapety?
Do montażu naszych tapet nadają się kleje dedykowane dla tapet flizelinowych.
- Jaki jest czas realizacji?
Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 14 dni od momentu zaksięgowania opłaty na koncie.